dimecres, 15 d’octubre del 2014

Encara sóc aquí!!

No, no he abandonat!!! Encara sóc aquí anant fent cosetes de mica en mica.

Feia molts dies que no actualitzava el bloc i per fi avui, m'he decidit a fer-ho! 

Tinc pendent d'explicar-vos projectes nous que m'han demanat i actualitzar-vos el que ja ha estat a la botiga BATABAT de Reus durant aquest darrer mes i que encara no havia penjat al bloc (sí al facebook i al instagram).

Anem per parts. Ho sé, la moda tardor - hivern està aquí a tocar, però no he tingut gaire temps de crear res extra, només m'he dedicat a les peces que m'havien encarregat prèviament, de manera que molta cosa, no us puc avançar... tinc alguna tela nova  (quadrets granatosos, marrons, negres, ... colors més foscos per passar l'hivern...), tot i que vull comprar unes teles de llana que he vist i que crec que quedarien molt adients per la temporada d'hivern, a veure si em poso mans a l'obra i us faig 5 cèntims en la propera publicació de les noves adquisicions i de les noves creacions.

Ara us ensenyaré el que vaig fer el mes de setembre per la botiga BATABAT de Reus. Coincidint amb l'inici del curs escolar i donat que a Reus a finals de setembre és la Festa de Misericòrdia, em van proposar de fer unes motxilletes o bosses de berenar amb algun motiu del seguici de Reus. 

Vaig triar la Mulassa i m'hi vaig posar. Aquest ha estat el resultat del treball i sembla a ser que han tingut prou èxit entre els reusencs!! A veure què us semblen!! Fins ben aviat!!!

Bandolera

Motxilla

Motxilla

Bossa de berenar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada