dimecres, 29 d’octubre del 2014

Portadocuments.

Bé, doncs el que he anat anuciant amb alguna foto a través de facebook i d'instagram, ja està enllestit i a punt de ser entregat a la destinatària.

Les úniques indicacions que em van fer va ser qua havia de cabre-hi una carpeta mida Din-A4, la resta podia ser com jo volgués.

Així doncs, que m'hi vaig posar. Vaig triar una tela marró fosc per l'exterior i una beige amb topets marrons pel folre interior. Les anses (cinta cadí) i la cremallera de color beige per a que no quedés de fora tot massa fosc.



Les mides finals del porta documents han estat 37 cm d'ample, 24'5cm d'alt i 3'5 cm de gruix interior. Les anses fan uns 67 cm per a poder penjar-la a l'espatlla.

A la part interior hi vaig posar dues butxaques juntes, una de més llarga i una de més petita per a posar-hi el mòbil. També hi vaig afegir el mosquetó per a trobar les claus ràpidament.

La part exterior també té una butxaca molt àmplia per a posar-hi algun paper que s'hagi de tenir a l'abast, però aquesta no té tancament, queda oberta.

Mosquetó per les claus

Interior amb butxaca i mosquetó
Interior de la butxaca exterior

Cremallera en color beige


L'estructura exterior del portadocuments està reforçada amb una entretela gruixuda i una mica rígida per a bolsos i la part interior amb una altra entretela més espumosa i més manejable.

Les anses estan cosides dues vegades per a que estiguin ben reforçades (una amb fil marró damunt l'estructura exterior del portadocuments) i l'altre amb fil beige damunt les anses mateix, per a que tot el conjunt sigui sòlid.

Anses amb cinta cadí



Bé, aquest és el resultat final. Ja em comentareu si us agrada i què en penseu. Si en voleu algun amb un altre format o color, no dubteu a posar-vos en contacte amb mi a lplanavalls@gmail.com o a través de la pàgina de facebook Lydia fet a mà! Us espero!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada