dilluns, 4 de gener del 2016

Bandolera d'hivern

Bon any a tots!!!!

Comencem aquesta setmana amb força. Nou any, nous reptes,... a veure com va!!!

Avui us ensenyaré una bandolera no gaire gran. Vaig trobar la tela a la tenda que acostumo a comprar roba a Valls, a Teixits Cortés al carrer Avenir. Allí tenen restes de retalls que els queden a bon preu i de vegades hi pots trobar coses interessants.

La roba amb la que vaig fer aquesta bandolera em recorda molt a un abric que teníem per casa fa anys... Em va agradar tornar a retrobar amb aquest tipus de tela. Al Instagram vaig posar que en faria un maletí, però ara per ara, vaig començar amb una bandolera, el maletí a conjunt ja arribarà.

El tancament és amb cinta cadí de color negre, com si fos una motxilla. Vaig trobar que era una forma original de tancar-lo i canviar una mica de les cremalleres i botons que ja he posat en altres ocasions. 

Té una butxaca exterior que ocupa tot el davant de la bandolera i també hi ha una butxaca petita interior. El folrat de dins és de loneta de color negre.

La corretja, també és de cinta cadí negre regulable i les dimensions de la bandolera són: 22 x 18 x 5 cm tancat i 31 x 18 x 5 cm obert.

A veure què us sembla!

Lydia fet a mà.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada