dilluns, 11 d’agost del 2014

Estiu a mig gas... Un repàs dels últims treballs

Fa tant que no actualitzo el bloc, que gairebé no sabia ni amb quin tipus de lletra l'escrivia!! 

Des de l'última entrada han passat bastants dies. Com ja us vaig avançar, el bolso mariner va triomfar bastant i si no ho tinc malentés, el darrer que vaig posar que anava cap a Tarragona, finalment va viatjar fins Astúries per ser regalat!!!! Guauuuu ja sóc internacional!!!!! ;D

El cas és que això de l'estiu fa que hagi d'estar més temps pel meu fill i per poc que vingui al despatx a posar-me a intentar fer alguna cosa, un homenet de gairebé 3 anys pregunta tota l'estona: què fas? vull mirar fotos a l'ordinador! jo també vull tallar! ... i clar... les coses s'allaaaaaarguen i no avanço gaire.

Avui us ensenyaré les dues darreres bandoleres que vaig fer. 

Inicialment m'havien demanat una bandolera petita, en color marró, sense cap altre color per decorar. I vaig fer la que us mostraré primer. Forma rectangular, una mica llarga, tancament amb cremallera, butxaca més gran interior també amb cremallera i una altra pel mòbil, també hi vaig afegir un mosquetó per les claus i per fora, una butxaca externa addicional amb un tancament amb iman. Aquest va ser el resultat:



Però bé... el cas és que encara era massa gran i en vaig fer una de nova però més petita. Els colors, els mateixos (marró per fora i el folrat estampat interior), però en ser més petita vaig variar una mica. A la butxaca exterior li vaig treure l'iman, només és una butxaca oberta sense tancament. L'interior de la bandolera, amb una sola butxaqueta mida mòbil i el mosquetó per les claus. Tancament de tota la bandolera amb cremallera i vaig fer la corretja ajustable per a que se la possessin a la mida que més s'adequés a la mestressa :D Les mides van ser 22 x 18 x 4 cm.

Aquí van les fotos definitives:






 
 Espero que us hagin agradat!!! 
I per ara res més, a disfrutar de la setmana i qui estigui de vacances, a gaudir-les!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada