dilluns, 26 de maig del 2014

Bandolera retro: Última comanda entregada!

Començo la setmana ensenyant-vos l'última comanda que vaig entregar la setmana passada. 

La bandolera no la tenia feta, però la persona que me la va encarregar sabia com la volia i les necessitats que tenia, de manera que només m'ho va explicar, va fer les indicacions pertinents i aquí teniu el resultat!! 

Havia de ser una bandolera gran, que hi capigués força cosa. Era un regal per una mare que hi porta de tot a la bossa (no sé de què em sona ;D jejeje), així que les necessitats ja sabia quines eren!! 

La roba ja la vaig ensenyar en la bossa que hi ha disponible a l'aparta de bolsos i que està especificada en una entrada anterior. Roba retro, de tons marronosos i taronges. 

L'interior està folrat amb roba taronja. Hi ha tres butxaques, una amb cremallera i dues sense (la roba de les butxaques, de la mateixa tela que l'exterior de la bandolera) i també hi vaig afegir un mosquetó enganxat amb cordó de color cru per a poder-hi enganxar les claus i trobar-les el més ràpid possible.

L'ansa és d'un metre de llargada, en color marró i cotó 100%.

A veure què us sembla tot plegat. 

Recordeu que podeu fer com elles: només cal que em digueu què necessiteu i jo us ho faig!!!! Animeu-vos!!!


Interior amb dues butxaques sense cremallera:


Interior amb butxaca amb cremallera i cordó amb mosquetó:





Detalls: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada