dijous, 22 de maig del 2014

Funda per E-book

No us he abandonat pas... He estat una mica ocupada acabant una comanda i no he tingut temps d'actualitzar el bloc!

Teníem pendent una funda d'E-book que vaig entregar la setmana passada.

La funda és per un home. Inicialment vaig pensar de ser més atrevida en colors i composició, però finalment, vaig anar cap a colors sobris i alhora elegants. Una funda una mica seriosa, amb la part del darrera (i solapa que fa de tancament) en color negre i la part del davant en color beige - sac (no sé ben bé com definir-lo!). La forma de tancament és com les bosses del pà, una goma i un botó rústic, en aquest cas de color fusta clara.

La funda va folrada interiorment amb roba acoltxada per protegir l'e-book. Les mides en aquest cas han estat de 14 x 22 cm.

També vaig afegir-hi una butxaca exterior per posar-hi qualsevol cosa (papers, bolígrafs, etc.).

Ja sabeu que puc fer qualsevol tipus de mida, colors diferents i formes de tancament diferents. Si necessiteu una funda per la vostra tauleta, ipad, mòbil o e-book, ja sabeu on sóc!!!!!! lplanavalls@gmail.com, al facebook Lydiafetamà ó deixeu un comentari i em poso en contacte amb vosaltres!!!!!

Animeu-vos!!!!

Us adjunto unes quantes fotos de la funda, a veure què us sembla.




 



En uns dies, tindreu al bloc la comanda que m'ha mantingut ocupada aquesta setmana! Espero que us agradi!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada