dilluns, 12 de maig del 2014

Bossa amb anses marró.

Després d'un intens cap de setmana ple d'activitats a Valls, avui us puc ensenyar totes les fotos de l'últim bolso que vaig fer la setmana passada i que divendres passat, només vaig tenir temps de publicar en una foto a la pàgina del facebook.

Vaig veure l'estampat de la tela a la tenda de Tarragona on normalment compro la roba... Em va recordar a unes fundes d'uns coixins súper grans que teníem a casa quan jo era petita... estil retro, dels anys 70... Em va agrada de seguida i la vaig comprar. 

El primer article que he fet és aquesta bossa per portar penjada al braç. Les mides són 41 x 33 x 6. Té una butxaca interior de la mateixa roba exterior i va folrada de tela taronja. Les anses són de cotó 100% marró fosc. 

Tinc pensat fer un parell d'articles més amb la mateixa tela (una motxilla i un bolso bandolera), a veure si tinc temps aquesta setmana i vaig avançant... però hi ha un senyor de gairebé tres anys que m'està reclamant una samarreta amb l'àliga de Valls i crec que ja no li puc donar més llargues... o sigui que primer faré la samarreta amb l'àliga i després continuaré amb els bolsos!! 

Us adjunto unes quantes fotos d'aquesta darrera bossa!!


PD: Ahhh, estic intentant millorar la pàgina del blog afegint unes pestanyes amb els articles, si heu entrat, ja ho deveu haver vist... A veure si ho acabo d'actualitzar tot!!! Espero que us agradi!!!! 


Material:
 

Últim retocs:

Detallem: Base de 6 cm.

Detall de la roba exterior:

La bossa:


L'interior:


La bossa:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada