dijous, 15 de maig del 2014

Preparant la Festa Major!!

Se m'ha girat feina!!!! Tinc pendent encara un parell d'entrades al bloc!! Anirem per parts, no sigui cas que ens estressem!!! :D

El primer que us vull ensenyar és el que vaig avançar per Instagram. El meu fill feia dies que em reclamava una samarreta nova de l'àliga de Valls (la de l'any passat se li va quedar petita) i cada cop que em veia a l'habitació on cuso, només preguntava: "Ja has cosit l'àliga, mama? ... Encara no guapo, encara no...". Però ara ja està tot enllestit i a punt per a que veieu tots els detalls!

Primer de tot, vaig dibuixar a mà el que volia fer... l'àliga, els gegants, ... de fet també vaig dibuixar la mulassa, el lleó, l'ós... però aquests últims encara no estan passats a feltre, només els primers:

 
 
 
Els anteriors són petits, per posar a les bosses, el següent és més gran, ja preparat per cosir a la samarreta. Un cop tallat el feltre, faig els dibuixos de decoració amb retoladors i després ho cuso amb els fils de colors:


I finalment, només queda cosir-ho a la samarreta i mirar que quedi tot ben ajustat!!

També vaig fer una mini-bandolera infantil. No penseu que hi cabràn gaire coses, però el programa de la Festa Major i alguna llaminadura hi cap de sobres!!!! (hi ha opció de fer bandoleres per adults també!).





 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada