dimecres, 30 d’abril del 2014

Bandolera - bolso súper gran!!!

Sí. M'he passat... 

Volia un bolso estiuenc grandet. Penseu que des de que va nèixer el meu fill, al bolso hi porto de tot (aigua, capseta amb bastonets, alguna llaminadura, mocadors, de vegades tovalloletes infantils,... a part del moneder, l'estoig de les ulleres, el mòbil i les claus...). 

Total, que em vaig dir "em faré un bolso ben gran"... i el cas és que he complert al 100% aquesta dada i fins i tot el trobo un pèl massa gran... però tranquils, que l'aprofitaré igual.

La roba és similar al cotó i es pot posar tranquil·lament a la rentadora. Té un tancament de cremallera de 60 cm de llarg (d'aquí que és molt gran!). L'interior està folrat amb una roba taronja ben estiuenca i hi he posat tres butxaques interiors, dues de color verd i una de color taronja igual que el folre. L'ansa és llarga, 110 cm de cotó blanc. 

Aquí van unes quantes fotos!!!

Ja em direu què us sembla!!!!!!!!

Fins aviat!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada