dijous, 10 d’abril del 2014

El món del feltre.

No hagués pensat mai que es podia fer tantes coses amb el feltre. 

Feltre prim, feltre gruixut, porta bolígrafs, fundes de mòbil, fundes de tauletes, bolsos, ... 

Vaig començar amb el feltre perquè em vaig voler fer un bolso de mà per anar a un casament. El primer cop em vaig equivocar, vaig utilitzar un feltre massa prim i el bolso feia de mal agafar... Arran d'aquest petit error vaig descobrir el feltre de 3 mm de gruix i tot va canviar. Les bosses no es deformaven i donava consistència. Un bon invent! ;D

Hi ha una gama de colros impressionant, des del blanc, groc, taronja, rosa, vermell, lila, blaus, marrons, grisos, negres... Tot es pot combinar i és una forma d'alegrar el dia!!

A veure què us sembla!!


Fundes de mòbil:

 
Fundes per la tauleta:


Conjunt de porta-bolígrafs + fundes de mòbil + fundes de tauleta:


I per acabar, un bolso (aquest potser és una mica de tardor, però imagineu-lo en colors blaus, liles, grocs, ... ja en penjaré un de més primaveral d'aquí uns dies!!!) amb el conjunt anterior:



I recordeu que em trobareu al facebook/lydiafetama, a Instagram: Lydiafetama i per correu electrònic a lplanavalls@gmail.com !!!!!!!!

Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada