dimecres, 2 d’abril del 2014

Una mica de decoració infantil

Avui encara no he fet res. Bé, de fet sí, he anat a comprar teles noves per fer més provatures de les meves i també per un encàrrec molt especial que em van fer ahir (quina il·lu!!!!! :D).

L'entrada al bloc d'avui és per ensenyar-vos la decoració que he posat  l'habitació del meu fill. Les parets estaven bastant buides, només un parell de quadres de la padrina i para de comptar... total, que em vaig decidir a fer unes banderoles i un mòbil amb forma de núvol i gotes (n'havia vist per la xarxa de semblants i vaig pensar que podia quedar bé). També vaig aprofitar els motlles de fer galetes per fer unes garlandes més petites per l'estanteria, a veure què us sembla tot plegat.

Vinga, vaig a posar-me mans a l'obra amb tot el que he comprat!!! Fins aviat!!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada