dimarts, 8 d’abril del 2014

Uns quants bolsos més.

Des de divendres que no he actualitzat el bloc. No perquè no en tingués ganes, però he estat una mica liada acabant la comanda que em van fer i que ja està llesta i acabada... i també he aprofitat per fer unes quantes etiquetes que m'havia quedat sense i sempre va bé de tenir-ne. 


També he aprofitat per recuperar unes teles que ja tenia de l'any passat i acabar de donar forma a un bolso que per diferents motius, la temporada passada no vaig poder fer. Ara ja està en marxa (us adjuntaré una foto perquè veieu com és)... i també he acabat algun que tenia mig enllestit amb la roba de sac. A veure què us semblen els nous models que encara no us havia ensenyat!!! I ja sabeu que si en voleu algun, o us agradaria tenir-ne un de semblant però amb un toc diferent, només cal que m'ho proposeu: lplanavalls@gmail.com o a través de la pàgina del facebook!!!!

Ahh també em podeu trobar a Instagram! Només heu de prèmer "Seguir" i ja estareu informats al moment dels moviments de Lydia fet a mà!!!!! 






També puc fer conjunts de bolso + bossa del pa + bossa + estoig:


I per últim, el bolso que tinc a mig acabar:

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada